Adwords (SEA) zoekmachine adverteren voor direct online resultaat

Direct meer online resultaat? Iedere organisatie wil succes en het liefst zo snel mogelijk. Juist daarom is adverteren via AdWords (zoekmachine advertenties) zo’n geweldige optie. Het grote voordeel: direct meer online resultaat. Bovendien: de effecten van uw campagne zijn onmiddellijk meetbaar, in elk detail. Op die manier weet u meteen dat jouw budget optimaal wordt ingezet. Wat ook telt: het systeem genereert betrouwbare en nuttige management informatie, zodat je jouw organisatie nog beter kunt aansturen.

Adverteren via AdWords ligt in het verlengde van zoekmachine optimalisatie, een instrument dat bij uitstek geschikt is om in Google resultaten te halen op lange termijn. Zoekmachine optimalisatie vormt bijvoorbeeld een belangrijke basis voor het online positioneren van je website. Voor onmiddellijk succes is het adverteren via AdWords absoluut een effectiever instrument. Zeker als het gaat om woningen of objecten die je extra onder de aandacht wilt brengen. Maar ook voor projectwebsite(s) heeft zoekmachine adverteren meerwaarde. Wij beloven beduidend meer leads en extra naamsbekendheid.

Jouw projecten en aanbod online vindbaar met Adwords

AdWords geeft een extra impuls aan elke campagne, met bewezen positieve effecten op het aantal bezoekers van jouw website, het genereren van meer inschrijvingen en het laten bellen van (potentiële) kopers of verkopers. Ook zorgt AdWords voor terugkerende bezoekers en bereik je nog beter jouw huidige klanten én die van morgen.

Wat AdWords zo effectief maakt: mensen vinden het aanbod of de diensten precies op het moment dat ze hiernaar op zoek zijn. Wat ook meerwaarde biedt: je kunt de campagnedoelen exact formuleren en daar de strategie op aanpassen. Bijvoorbeeld door de advertentie te richten op een bepaalde regio of leeftijdsgroep die je graag wil bereiken.

Met onze ervaren AdWords campagnemanagers ben je verzekerd van het maximale resultaat. De specialisten uit ons netwerk zijn zonder uitzondering door Google gecertificeerde AdWords professionals. De partijen waar we mee samenwerken zijn altijd gecertificeerd als erkend Google Partner.

Hoe het werkt

Het bod en de kwaliteit: dat zijn de twee belangrijke basiselementen die het uiteindelijke succes van jouw advertentie in AdWords bepalen. Bij het bod gaat het om het bedrag dat je wil besteden. Als het om kwaliteit gaat, spelen een aantal factoren een rol. Bijvoorbeeld de relevantie van de advertentie, de verwachte klikfrequentie en de ervaring op de uiteindelijke landingspagina bepalen jouw advertentiepositie.

Waar het altijd om gaat: hoe kan ik mij onderscheiden en beter positioneren dan andere adverteerders. Onze campagnemanagers weten precies waar ze rekening mee moeten houden. Zij adviseren welke vorm van adverteren het meest geschikt is. Met oog voor budget en doelstellingen.

Wat Blue Brick Media voor jou kan betekenen

o Wij adviseren graag over alle mogelijkheden die AdWords biedt, afhankelijk van jouw specifieke doelstellingen en budget.
o Samen met bepalen we de belangrijkste en meest relevante zoekwoorden.
o Wij zorgen voor het volledig inrichten van het AdWords account, met een duidelijke campagne structuur.
o Wij zijn in staat om de volledige campagne te begeleiden, met altijd het optimale resultaat voor ogen.
o Wij staan garant voor duidelijke rapportages met elke maand een overzicht van de belangrijkste resultaten.


Zoekmachine optimalisatie

Direct gevonden worden op internet: dat is waar het vandaag de dag om gaat. Wij gaan nog een stapje verder: een krachtige online positionering bepaalt volgens ons mede het succes en de continuïteit van jouw organisatie. Daarom staan wij je als vastgoedprofessional graag terzijde, met adviezen die daadwerkelijk deuren voor u openen. Onze specialisten weten alles van zoekmachine optimalisatie (SEO) en helpen je het beste uit jouw website te halen.

SEO zorgt ervoor dat jouw website beter scoort in organische zoekresultaten voor zoekmachines zoals Google, Yahoo en Bing. Natuurlijk vormt een krachtige website het fundament voor een succesvolle online positionering. Daarom kunt u het beste zo vroeg mogelijk beginnen met zoekmachine optimalisatie. Bijvoorbeeld wanneer je een nieuw ontwerp voor je site overweegt of een nieuwe site wilt beginnen.

Onze in SEO gespecialiseerde medewerkers en partners helpen je graag bij het ontwerpen van een site die volledig zoekmachinevriendelijk is. Uiteraard staan wij je ook met evenveel plezier terzijde bij het verbeteren van een bestaande site.

Jouw website(s) en aanbod beter online vindbaar

Zoekmachine optimalisatie is vaak niet zo spectaculair als wordt gedacht. Slimme aanpassingen van jouw website leveren vaak al verrassende zoekresultaten op. Door te investeren in de gebruiksvriendelijkheid van jouw site neemt het bezoek met grote stappen toe. Het aanbod aan woningen, objecten en (nieuwbouw)projecten wordt eerder gevonden, en daarmee nemen de kansen op een succesvolle transactie beduidend toe.

Waar wij sterk in zijn: ons verplaatsen in wat jouw (potentiële) klanten en doelgroepen van je verwachten. Bij het opzetten en positioneren van je website zijn de wensen en behoeften van de woonconsument, ondernemers en andere marktpartijen voor ons leidend. Onze insteek: de gebruiker moet zo goed en zo snel mogelijk de weg vinden op jouw site. Vanuit deze strategie bepalen we hoe we de site kunnen optimaliseren voor een betere vindbaarheid, met specifieke landingspagina’s en andere middelen die de online positionering versterken.

Wij werken volledig volgens de webmaster richtlijnen van Google. Dit om de kwaliteit van onze SEO diensten te waarborgen. Door deze richtlijnen te volgen, helpen wij Google jouw site te vinden, te indexeren en te rangschikken. Bij het ontwerp en de bouw van je site houden we altijd rekening met de basisvoorwaarden voor een goede optimalisatie.

Hoe zoekmachine optimalisatie werkt

Zoekmachines gaan na de invoering van een zoekopdracht op zoek naar de beste en meest relevante inhoud voor de gebruiker. Dit noemen we indexeren. SEO zorgt ervoor dat je opvalt en gevonden wordt. Dit kan op verschillende manieren. Wij onderscheiden de volgende analysegebieden:

o On-site/on-page zoekmachine optimalisatie: zoekresultaten verbeteren door de website te voorzien van goede content, html tags en een gebruiksvriendelijke architectuur/structuur.
o Off-site zoekmachine optimalisatie: zoekresultaten verbeteren door het gebruik van en koppeling met social media-/blog kanalen, in combinatie met linkbuilding naar externe partijen.

Wat Blue Brick Media voor u kan betekenen

o Wij denken graag met je mee bij het formuleren en analyseren van al jouw online doelstellingen.
o Wij brengen de kansen op het gebied van zoekmachine optimalisatie in kaart en maken daarbij een maatwerk plan dat exact past bij jouw doelstellingen en budget.
o Wij ondersteunen bij al jouw zoekoptimalisatie activiteiten en zijn in staat om de bij SEO volledig te ontzorgen.