Raak de juiste snaar bij kopers en verkopers.


Zodra we weten ‘wat’ we willen zeggen, gaan we bepalen ‘hoe’ we het willen zeggen. Ofwel: Concept en Design. Allereerst concept. Op basis van de bestaande communicatie en de eerder vastgestelde strategie en bedrijfsidentiteit worden de visuele elementen en artistieke stijl ontwikkeld. Stemmingen, berichten, concepten en ideeën worden vertaald in treffende beelden, passend binnen uw huisstijl..

Idee, toon&stijl

We geven allereerst met behulp van beeld- en sfeerelementen een ‘gezicht’ aan de identiteit en kernwaarden. Nu het idee er is, werken we de toon&stijl verder uit op drie verschillende moodboards. De conceptschetsen, die vanzelfsprekend passen bij de identiteit en kernwaarden, zorgen op lange termijn voor herkenbaarheid en juiste gevoel bij uw doelgroep.

Crossmediale conceptvorming

De vertalingen van het moodboard wordt crossmediaal vormgegeven. Dit houdt in dat de uiting geschikt moet zijn voor verschillende communicatiemiddelen. De uitingen hebben altijd dezelfde kernboodschap en toon&stijl maar kunnen qua design wel verschillen. We communiceren immers vrijwel altijd online en offline; flexibiliteit in design is daarom noodzakelijk.

Van idee, toon&stijl naar design.


Het bedenken van creatieve ideeën en het uitwerken van een treffende toon&stijl zijn de grootste uitdagingen tijdens de conceptfase. In deze fase wordt het ‘gezicht’ bepaald. Hierna volgt de uitwerking en activatie.

Strategie

Het vinden van de merkidentiteit en koers bepalen.

Concept

Het bedenken en vormen van ideeën en concepten.

Design

Het visualiseren van gekozen idee in treffend design.

Activatie

Actief en gericht communiceren van uw boodschap.