Diensten en producten voor iedere vastgoedprofessional


Diensten en producten voor ontwikkelaars


+ Nieuwbouw projectcommunicatie
+ Responsive opensource projectwebsites
+ Interactieve kavelkaarten
+ Leads genereren (strategie en middelenmix)

Diensten en producten voor makelaars


Van strategie tot en met uitvoering


De strategie is uitgestippeld, het creatief idee is een feit, toon&stijl zijn bepaald en het design staat als een huis. Kortom, de hoogste tijd om de kernboodschap met de juiste mix van marketingcommunicatiemiddelen bij de doelgroep onder de aandacht te brengen. Activeren dus. Activeren betekent in dit geval: het stimuleren van interesse voor jouw vastgoedproject, object of dienstverlening.

Zijn er nog stappen die jij eerst moet nemen voordat je aan de slag kunt met campagne voeren en activatie? Geen probleem. Wat we ook voor je kunnen betekenen, we hanteren als leidraad een overzichtelijk stappenplan om tot het beste resultaat te komen.

Wil jij vooruit met jouw vastgoedorganisatie? Is het tijd voor de volgende stap? Heb je een duidelijke visie maar zoek je nog naar de juiste koers? Wij helpen je bij het in kaart brengen van de ‘Brand Essentials’ van jouw merk, organisatie of vastgoedproject. Samen brengen we in kaart welke aspecten van de identiteit we moeten benadrukken. Het gaat hierbij om die aspecten die relevant zijn voor jouw (potentiële) doelgroep(en) en zorgen voor onderscheidend vermogen ten opzichten van de concurrentie.

Ieder succes begint met een goed idee. Dat is waar wij vanuit onze diepste overtuiging in geloven. Waarschijnlijk bruist het binnen jouw organisatie of team van de ideeën. Of ben je juist opzoek naar inspiratie en blijf je hangen in vaste denkpatronen? In de concepting fase bepalen we het verhaal achter jouw merk, organisatie of vastgoedproject. Hierbij gaat over het geven van betekenis en het creëren van context. Het belangrijkste aspect van concepting is 'bezieling’. Datgene waar jouw merk, organisatie of project in de diepste kern voor staat. Met een open mind en brainstormen als ons belangrijkste wapens.

Een goede campagne bestaat niet zonder goede content. En dan bedoelen we content in woord en beeld. Het beeld, of beter gezegd het design zorgt voorzet overbrengen van gevoel en beleving. Aan de hand van verschillende beeld en sfeer elementen geven we een ‘gezicht’ aan de identiteit en kernwaarden.

De strategische positionering vertalen we naar een communicatieve profilering. Hier bepalen we de belangrijkste boodschap(pen) en de manier om deze bij jouw doelgroep(en) over te brengen.

Hier beschrijven we de belangrijkste marketingcommunicatie-middelen waarmee de kernboodschap van jouw organisatie of project overbrengen naar de doelgroep(en). Dit kan een mix zijn van online en offline middelen. Het gaat om de concrete invulling van stap 4.

Aangekomen bij stap 6 is het tijd om aan de slag te gaan en resultaten te boeken. Deze fase gaat over de daadwerkelijke uitvoering van het marketingcommunicatie-plan. De concrete invulling hiervan volgt uit Stap 5.