Direct meer online resultaat? Iedere organisatie wil succes en het liefst zo snel mogelijk. Juist daarom is adverteren via AdWords (zoekmachine advertenties) zo’n geweldige optie. Het grote voordeel: direct meer online resultaat. Bovendien: de effecten van uw campagne zijn onmiddellijk meetbaar, in elk detail. Op die manier weet u meteen dat jouw budget optimaal wordt ingezet. Wat ook telt: het systeem genereert betrouwbare en nuttige management informatie, zodat je jouw organisatie nog beter kunt aansturen.
Adverteren via AdWords ligt in het verlengde van zoekmachine optimalisatie, een instrument dat bij uitstek geschikt is om in Google resultaten te halen op lange termijn. Zoekmachine optimalisatie vormt bijvoorbeeld een belangrijke basis voor het online positioneren van je website. Voor onmiddellijk succes is het adverteren via AdWords absoluut een effectiever instrument. Zeker als het gaat om woningen of objecten die je extra onder de aandacht wilt brengen. Maar ook voor projectwebsite(s) heeft zoekmachine adverteren meerwaarde. Wij beloven beduidend meer leads en extra naamsbekendheid.
Jouw projecten en aanbod online vindbaar met Adwords
AdWords geeft een extra impuls aan elke campagne, met bewezen positieve effecten op het aantal bezoekers van jouw website, het genereren van meer inschrijvingen en het laten bellen van (potentiële) kopers of verkopers. Ook zorgt AdWords voor terugkerende bezoekers en bereik je nog beter jouw huidige klanten én die van morgen.
Wat AdWords zo effectief maakt: mensen vinden het aanbod of de diensten precies op het moment dat ze hiernaar op zoek zijn. Wat ook meerwaarde biedt: je kunt de campagnedoelen exact formuleren en daar de strategie op aanpassen. Bijvoorbeeld door de advertentie te richten op een bepaalde regio of leeftijdsgroep die je graag wil bereiken.
Met onze ervaren AdWords campagnemanagers ben je verzekerd van het maximale resultaat. De specialisten uit ons netwerk zijn zonder uitzondering door Google gecertificeerde AdWords professionals. De partijen waar we mee samenwerken zijn altijd gecertificeerd als erkend Google Partner.
Hoe het werkt
Het bod en de kwaliteit: dat zijn de twee belangrijke basiselementen die het uiteindelijke succes van jouw advertentie in AdWords bepalen. Bij het bod gaat het om het bedrag dat je wil besteden. Als het om kwaliteit gaat, spelen een aantal factoren een rol. Bijvoorbeeld de relevantie van de advertentie, de verwachte klikfrequentie en de ervaring op de uiteindelijke landingspagina bepalen jouw advertentiepositie.
Waar het altijd om gaat: hoe kan ik mij onderscheiden en beter positioneren dan andere adverteerders. Onze campagnemanagers weten precies waar ze rekening mee moeten houden. Zij adviseren welke vorm van adverteren het meest geschikt is. Met oog voor budget en doelstellingen.
Wat Blue Brick Media voor jou kan betekenen
o Wij adviseren graag over alle mogelijkheden die AdWords biedt, afhankelijk van jouw specifieke doelstellingen en budget.
o Samen met bepalen we de belangrijkste en meest relevante zoekwoorden.
o Wij zorgen voor het volledig inrichten van het AdWords account, met een duidelijke campagne structuur.
o Wij zijn in staat om de volledige campagne te begeleiden, met altijd het optimale resultaat voor ogen.
o Wij staan garant voor duidelijke rapportages met elke maand een overzicht van de belangrijkste resultaten.